Ana içeriğe atla

HAFTANIN KEŞİFLERİ

Merhaba,

Yeni bir başlık ile buradayım.
Bu hafta neler ile tanıştım, neleryaptım.. Kısa kısa paylaşacağım sizlerle.
Öncelikle Fular hastalığı olanları buraya alalım.


Bu hafta arkadaşıma hediye almak için araştırma yaparken tanıştım bu marka ile. İpek fular üretiyorlar ve avrupanın bir çok yerinde satışları mevcut. Türkiyeden ise yakın bir zamanda çekilme kararı almışlar malesef.

Bildiğiniz gibi ipek fular fiyatları aslında her şeyin fiyatı uçtu. :)
Fakat bu sitede uygun fiyatlı ipek fular bulabilirsiniz.
Aşağıda gördüğünüz fuların boyutu 70X70 ve %100 ipek.
Fiyatı ise 80TL.

Yalnızca EFT ile ödeme gerçekleştiriyorlar.
Dediğim gibi Ülkemizden çekilme kararı aldıkları için ürünleri de tükendiğinde ulaşmak 
çok zor olacak.

CORTADO

Çalışma hayatıyla beraber hayatıma kahve hızlı bir giriş yaptı. Eskiden hafta da 2-3 bardak tükettiğim kahve günde 2 adet olmaya başladı. Genellikle 1. tercihim filtre kahve olsa da 2. tercihim Flat White oluyordu. Çünkü yoğun kahve tadını seviyorum.
Sonrasında öğrendim ki espresso oranı kadar süt ile yapılan bir kahve varmış. Cortado..
Yaşasın :)

Latte gibi kocaman bir fircan gelmiyor. Benim içtiğim ve sevdiğim aşağıda gördüğünüz Cortado.
Maslak sanayisinin içerisinde The Cup adından güzel bir kahve dükkanı var.
Genellikle Perşembe günleri uğruyoruz.



LİDYANA

Lidyana tabii ki yeni bir keşif değil. Fakat lidyana da apple marka iphone kılıfkları var. 
İşte bu yeni bir keşif. Mağazasında 180 TL gibi bir fiyat ile satılarken aynısı 125 TL çok mu uygun HAYIR!! Ne yalan söyleyeyim ilk aldığım silikon kılıfımın rengini sevmemiştim. Bundan dolayı da hor kullandım ne yazık ki.. Hemen kendinden geçti kabım. Ne kadar yeni kılıf almış olsamda silikon kılıflar kadar içime sinmedi. O yüzden bu hafta arayış içerisine girdim. Lidyana da bu fiyata orjinal apple kılıf bulunca çok sevindim. Fakat 125 TL nin de yüksek odluğunu düşünüp çok gidip geldim. Fakat aldım sonunda... Umarım iyi yapmışımdır.


MANGO KÜPE

Her ay Vogue dergisini başımın ucuna yerleştiriyorum.
Sıkı sıkı da inceliyorum dergimi. Renkli hayatın içinde tabir-i caizse kayboluyorum.
Derginin içerisindeki kombinler ile mest olurken bir küpe gördüm.Sakın sormayın.. pek pek güzeldi. Biella markasının bir tasarımıymış.
Satın almak gibi bir isteğim olmadı fakat beğenip kıyafetlerime de çok uyar diye bir düşüntüm hani.
Sonra annemin isteği üzerine Mango mağazasında dolaşıp kasaya geldiğimizde gördüğüm görüntü beni çok mutlu etti. İşte küpeler orada duruyordu. Sağ olsun Mango benim için Vogue dergisinde gördüğüm küpelerin tıpksını üretmiş (tek farkı dergi de saks mavi iken mango bordo-kırmızı bir renk üretmiş)  :)
Eminim 4 kişiden 3'ü beğenecektir bu küpeleri. Görselini aşağıda ekledim.
Bakın bakalım beğenecek misiniz?



GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK

Herkesin çok beğendiği NARS - DOLCE VITA kalem rujuna çok benzer bir ruj buldum. Belki hepiniz daha öncesinden keşfetmişsinizdir. Fakat benim için yeni.. 

O halde geliyor..
Golden Rose - Matte Lipstick 11 numara.

Benim dolce vita rujum çok minnak kaldığı için onun görselini eklemedim.




H&M BEYAZ BOT


En heyecanlandığımı en sona bıraktım. Bildiğiniz gibi tüm mağazada beyaz botlar mevcut ufak ufak farklar ile hepsi birbirine benziyor. Açıkcası beyaz bot çok kullanışlı olmayacak. Bunu bilerek almakta fayda var.

Beyaz botlar arasında en çok H&M de gördüğüm bu yumuşak derili ayakkabıları beğendim.
Hem çorap botlar gibi çok rahat hem topukları siyah. 
Eğer böyle bir arayış içerisindeyseniz bakın derim.

internet sitesinde görselini bulamadım :(

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

   Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)  Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!   " Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "   diyorum ben :)     Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.   Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara.. Peki diğer markalar kadar etk

İlk çekilişi baş-la-tı-yo-rum..

Şunun sevimliliğini görüyor musunuz? Bu tatlı mı tatlı panda ile birlikte mutlulukla  ilk çekilişimi başlatıyoruzzzz.. . Kaç tane çekilişe katıldım vallahi sayamadım. Hiç birini kazanamadım. Ama çekilişin açıklanacağı anı beklemek ve açıklanan isme bakmak epey heyecanlı oluyor. Kazanamamış olsam bile ben bu heyecanı seviyorum. Sizler için yeni bir heyecan başlatıyorum aslında bu süreçte ben daha çok heyecanlı olucam, biliyorum. Mazur görün. Tekrar belirteyim, anket sonucuna göre seçtim hediyeleri. Katılım için de ayrıca teşekkür ederim herkese. Heranyegane'nin ilk çekilişi!! Bence katılın millet. Heranyegane ismini nasıl bulduğumu da anlatıcam sizlere. Arada böyle sohbet yazıları yazıyorum ya onların arasına sıkıştıracağım. HEDİYELER Görsellerini de bu şekilde eklemiş oldum. Umarım kazanan kişi severek okur ve kitabını okurken mum odasına hoş bir hava katar.  * Ayrıca çekilişime minik bir kozmetik kutusu ekleyeceğim. Herkesin gönlü olsun d

ZAYIFLAMANIN EN KOLAY YOLLARI

Biz kızlar hayatımızın belki de %80'inde diyetteyiz öyle değil mi? Aslında diyet yapmadan sadece ufak detaylara dikkat ederek zayıflamak ve zayıf kalmak mümkün  Önce sağlığımız için sonra fazla kilolardan kurtulmak için - fast food'u - minimum a indirmek önemli! o çok sevdiğimiz cipsler, asitli ve çok şekerli içecekler... önce minimuma iniyor. sonra vedalaşıyoruz. 2. kural ise ben su içemiyorum demek yok! bol bol su içeceğiz. Vücudumuzu içeriden de temizlememiz gerekiyor. Su içmek metabolizmamızı da hızlandıracak günde 2-3 litre tüketmemiz gerekiyor. *Suyunuzun içine limon, tarçın, elma katarak içimini kolay hale de getirebilirsiniz. Ayrıca yeşil çay da içerek metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz. Gelelim yaptığımız diğer basit bir hataya; hızlı yemek yemek ve çiğnemeden lokmaları yutmak. -Fark etmeden çok hızlı yemek yiyoruz. Onun yerine tatlı tatlı çiğneyerek, yemeğin tadını alarak yemek yersek midemiz mutlu olur ve yediklerimizin sindirimi daha kolay olacağın