Ana içeriğe atla

Kayıtlar

ZAYIFLAMANIN EN KOLAY YOLLARI

Biz kızlar hayatımızın belki de %80'inde diyetteyiz öyle değil mi?

Aslında diyet yapmadan sadece ufak detaylara dikkat ederek zayıflamak ve zayıf kalmak mümkün 
Önce sağlığımız için sonra fazla kilolardan kurtulmak için - fast food'u - minimum a indirmek önemli! o çok sevdiğimiz cipsler, asitli ve çok şekerli içecekler... önce minimuma iniyor. sonra vedalaşıyoruz.
2. kural ise ben su içemiyorum demek yok! bol bol su içeceğiz. Vücudumuzu içeriden de temizlememiz gerekiyor. Su içmek metabolizmamızı da hızlandıracak günde 2-3 litre tüketmemiz gerekiyor. *Suyunuzun içine limon, tarçın, elma katarak içimini kolay hale de getirebilirsiniz.
Ayrıca yeşil çay da içerek metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz.

Gelelim yaptığımız diğer basit bir hataya; hızlı yemek yemek ve çiğnemeden lokmaları yutmak.
-Fark etmeden çok hızlı yemek yiyoruz. Onun yerine tatlı tatlı çiğneyerek, yemeğin tadını alarak yemek yersek midemiz mutlu olur ve yediklerimizin sindirimi daha kolay olacağından kilo almamız zo…
En son yayınlar

ALARM:KİTAP ÖNERİSİ

Sayfayı güncel tutma savaşlarım hala devam ediyorken , bu kitabı sizlere önermeden geçmek istemiyorum.
Beni içine çeken harika bir kitap oldum. Tam ihtiyacım olan bir kitaptı. Yani demek istediğim sizi kendi dünyanızdan kaçırıp farklı bir dünyaya götürebilen bir kitap

Kobo'nun keşfet kısmında buldum. Belki de sizler çoktan biliyorsunuzdur..

GOLEM VE CİN 



Okuduğum en fantastik kitaplardan biri Golem ve Cin.
Bir çok karakter ve karakterlerin hikayesi ile tanışıyorsunuz. 
O yüzden hep olaylar sıcak kalıyor. 
Ana karakterilerimiz GOLEM ( bir büyücü tarafından kilden yapılmış) ve CİN ( ateşten yaratılmış varlık) elbette.
Yazarı Helene Wecker.
Mekan ise New York, Golem yahudi mahallesinde yaşamını sürdürürken, cin ise müslümanlar arasındadır. Böylelikle iki farklı dini gözleme fırsatınız oluyor. Sonrasında GOLEM VE CİN karşılaşıyor. Ortak geçmişleri ortaya çıkıyor, olaylar ilginçti daha da ilginçleşiyor. Böylelikle bitmesini istemediğiniz hikayenin ortasında buluyorsunuz kendinizi.

Bu arada korku…

EL VE TIRNAK BAKIMI HAKKINDA

MER'ABA 
Hem çok sevdiğimiz hem çok zamanımızı aldığı için şikayet ettiğimiz bir şey varsa oda el ve tırnak bakımımız değil mi?  Manikür yapmadığı halde çok güzel tırnakları olanlara hayranım. Ayrıcalıklı genetik diyoruz buna. Benim tırnaklarım malesef öyle değil. O yüzden manikür yaptırmak zorundayım ve bu durumdan bıkkınlık geldi. Evde kolay manikür yöntemleri ile kendim yapmayı denedim. Sonuç başaralı değil!! Olmuyor ben yapamıyorum. O etlerimizi aldığımız zımbırtıyı/makası doğru tutamayorum. Çözümü ise tırnak etlerime gün aşırı bakım yapmakta buldum.. Böylelikle manikür ihtiyacımı ayda 1 e düşürdüm. Şimdi nasıl bakım uyguladığımdan bahsedeceğim. Deneme yanılmalar ve tavsiyeler üzerine buldum bu ürünlerimi. İlk başta ne ile başlayorduk ? Peeling ile başlıyorum.. Aşağıda gördüğünüz yves rocher markasının aşırı işlevsiz görünen ama elleri yumuşacık yapan peeling i ellerinizi maniküre hazırlıyor.. Törpü!! Önce tabi tırnaklarımızı törpülüyoruz. Veya uzun görünsün istemiyorsak kesiyoruz. İşlem…

NELER OLUYORDU?

24.11.2017
Dünya üzerinde tüm insanlar birbirini katlediyor. Olan bu. Açıkcası dünya giderek çirkinleşiyor (biliyorsunuz) ... 
O yüzden neler oluyor diye başlık atmak hem blog sayfamın, hem kendi modumu düşürdü şu an :( Nasıl toparlıcam şimdi. OF!

25.11.2017
Bu yukarıda yaşadığım iç sıkıntısından dolayı cuma günü paylaşım yapamadım. 
Oldu cumartesi akşamı..Bugün maçka parkına gittim,nefes aldım. Huzurlu insanlar, tatlı köpekcikler gördüm, kedişler sevdim.. Hava da şansıma mis gibiydi.. Toparlandım ve döndüm. Ne yapalım hayata devam edelim bakalım. Şimdilik..
*** Geçtiğimiz haftadan bu zamana neler yaptım. ?
İtiraf ediyorum bu hafta içi çok kötüydü. İş çıkışları eve geldiğimde bitiktim.
İş yoğunluğundan da değil. Enerjim bitti. Kasım beni mahvetti :( Ama haftaya güzel başlamıştım. Şişli'de oturmama rağmen Beşiktaş'a gitmeyeli 4 ay olmuştur sanırım

Akaretler canlanmış cıvıl cıvıl. Yeni dükkanlar açılmış bayıldım. ( acaba yeni yıl için akaretler mi süslenecek bu sene? - Bu detay önemli )  …

HAFTANIN KEŞİFLERİ

Cuma geldi hoş geldi.

Her cuma hafta boyunca keşfettiğim şeylerden bahsetmeye başladığımı söylemiştim ..

Bu hafta yeni hiçbir şey ile tanışmadım. Bu yüzden bu hafta içerisinde yeni aldığım ve yeni başladığım şeylere yer verdim :)
Bakalım bu hafta neler olmuş.
Başlayalıımm..

PLANNER
Evet bu hafta hayatıma bir planner dahil oldu.
Çok keyifli olduğunu size nasıl anlatabilirim. Aldığımdan günden itibaren yanımdan ayırmıyorum. Öyle ki salonda oturuyorsam bile yanımda duruyor. Anlık aklıma gelebilecek yapmam gerekenleri veya unutmamam gerekenleri not alıyorum. İlk hevesler tabi bunlar abartıyorumdur..

Yeni ve haftalık<<>> Eski ve 2017 Yıllık 
Yapacağım şeyleri artık unutmuyorum diyeceğimi mi sandın? Yanıldınız. Hala unutuyorum :(
Mesela D&R gidip yapılan Lammy kalemimi almam lazım fakat neredeyse 2 hafta olacak alamadım .
Planner bu konu da bana sıfır yardımcı oldu. Olsun ileride bu defteri karıştırdığım zaman hangi tarihte ne yapmışım görüyor olacağım. 
Yetenekli arkadaşlarım defterle…

CİLT BAKIMI RUTİNİ

Bazen isyan ederek tüm bu rutinleri yapmanın hiçbir faydası yok mu acaba diye düşünüyorum. tüm bunlar yerine tüm bu ürünlere ayrı ayrı ayırdığımız bütçeyi botox ve cilt bakım merkezlerine mi versek diyorum. Sonra yaşımın daha 26 olduğunu düşünüp en az 2 yıl veriyorum kendime. Çünkü eminim botox ve cilt bakımına düzenli gitsek bile diğer uygulamaları da yapacağız. Gerçekten her şey zahmetli. Hayır tüm bunları bir kenara koyalım.. Bir de bu ürünleri almadan önce araştırmalar, düşünmeler,kararsız kalmalar .. bir sürü sorun var. Yok cilt alıştı ürün değişikliği yapmak gerekirmiş.. al baştan o zaman. Çıldırıcam :) Bu konu da çok dertliyim. Artık ne youtuber arkadaşlarımıza ne ürün danışmanlarına güvenim kalmadı. Kendi başıma internette araştırıp sonrasında mağazalarda denemeler yaparak alıyorum. Öncesinde benim cildim Nomalden Kuruya dönük bir cilt. Aynı zamanda hassas yani yanaklarım ve alın bölgemde kızarıklıklar mevcut. Şu an kullandığım tüm ürünlerin içerikleri temiz ve hepsi ile ilgili görüşler…